Zwroty i reklamacje

 

Zwrot towaru

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

W przypadku rezygnacji z zamówienia, prosimy o przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Koszt wysyłki zwracanego mebla leży po stronie kupującego.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku kiedy przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Dlatego przed wysyłką zwracanego towaru prosimy o kontakt w celu potwierdzenia, czy dany produkt podlega zwrotowi.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami (koszt wysyłki pokrywa kupujący, zwracany produkt nie może posiadać uszkodzeń i śladów użytkowania): 

 

Especial Mateusz Galasiński
Kolonia Osiek 30
98-405 Galewice
nr tel. : 603652307

 

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Wymagane oświadczenie pobierzesz  >>tutaj<<

Zwrot pieniędzy realizowany jest na wskazany w oświadczeniu numer konta bankowego, najpóźniej 14 dni od momentu potwierdzenia odbioru przez nas przesyłki.

 

 

 

Reklamacje

 

Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady, powinien niezwłocznie poinformować o tym Sprzedającego.

Klient zobowiązany jest do sprawdzenia czy wyrób nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Jeżeli wyrób posiada uszkodzenia powinien zostać spisany protokół szkody (dotyczy firm kurierskich), lub stosowna adnotacja na dowodzie dostawy, w którym będzie opisana szkoda, data i podpis kuriera/kierowcy.

Brak adnotacji/protokołu może spowodować zakwalifikowanie reklamacji jako powstałej nie z winy sprzedającego.

 

W celu złożenia reklamacji należy wykonać zdjęcia reklamowanego produktu i wysłać je wraz z opisem przyczyny reklamacji na nasz email :

biuro@especial.sklep.pl 

Jeżeli Państwa reklamacją zostanie rozpatrzona pomyślnie (wina uszkodzenia nie będzie leżała po stronie użytkownika), prosimy postępować zgodnie z poniższymi krokami :

1. Wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki.

2. Skontaktuj się z nami, otrzymasz list przewozowy, który należy przykleić na przygotowaną przesyłkę (kupujący nie ponosi żadnych kosztów)

 

Produkt nowy/naprawiony zostanie niezwłocznie odesłany do klienta.

 


 

 

Wymagany formularz reklamacyjny pobierzesz  >>tutaj<<

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl