Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.
W przypadku rezygnacji z zamówienia, prosimy o przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Koszt wysyłki zwracanego mebla leży po stronie kupującego.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku kiedy przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. gdy produkt jest wykonywany na zamówienie - zgodnie z preferencjami klienta). Dlatego przed wysyłką zwracanego towaru prosimy o kontakt w celu potwierdzenia, czy dany produkt podlega zwrotowi.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami (koszt wysyłki pokrywa kupujący, zwracany produkt nie może posiadać uszkodzeń i śladów użytkowania):
Especial Mateusz Galasiński |
Kolonia Osiek 30 |
98-405 Galewice |
nr tel. : 603652307 |
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Wymagane oświadczenie pobierzesz >>tutaj<<
Zwrot pieniędzy realizowany jest na wskazany w oświadczeniu numer konta bankowego, najpóźniej 14 dni od momentu potwierdzenia odbioru przez nas przesyłki.
Reklamacje
Klient w momencie odbioru towaru od kuriera/przewoźnika zobowiązany jest do sprawdzeni zawartości przesyłki w celu wykluczenia uszkodzenia produktu podczas transportu (dotyczy uszkodzeń widocznych - jawnych tj. rozcięcia tkaniny, przetarcia, szkodzenia z powodu uderzenia). W przypadku otrzymania produktu z wadą należy spisać protokół uszkodzenia z kurierem bądź odmówić odbioru przesyłki i poinformować o tym sprzedawcę. Reklamacje z tytułu jawnych uszkodzeń będą rozpatrywane tylko na podstawie sporządzonego protokołu uszkodzeń z kurierem. W innym przypadku powstałe jawne uszkodzenie w postaci przetarć/rozcięć, traktowane jest jako powstałe po doręczeniu (z winy klienta) - nie podlega reklamacji.
W celu złożenia reklamacji należy wykonać zdjęcia reklamowanego produktu i wysłać je wraz z opisem przyczyny reklamacji na nasz email :
Jeżeli Państwa reklamacją zostanie rozpatrzona pomyślnie (wina uszkodzenia nie będzie leżała po stronie użytkownika), prosimy postępować zgodnie z poniższymi krokami :
1. Wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki.
2. Skontaktuj się z nami, otrzymasz list przewozowy, który należy przykleić na przygotowaną przesyłkę (kupujący nie ponosi żadnych kosztów)
Produkt nowy/naprawiony zostanie niezwłocznie odesłany do klienta.
Wymagany formularz reklamacyjny pobierzesz >>tutaj<<